Keresés a tartalomban:
Visszhang

Fogyasztóvédelmi cikksorozat

2014. január 10., Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület
Címkék: fogyasztó fogyasztóvédelem Blikk dr.Sárosi Veronika Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület
Panaszkönyv címmel heti rendszerességgel új rovat indul a Blikkben, annak érdekében, hogy a vásárlók minél szélesebb körben tájékozódhassanak fogyasztóvédelmi kérdésekben. Dr. Sárosi Veronika, az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület jogi szakértője ad hasznos tanácsokat és válaszokat a fogyasztók problémáira.


Minőségi reklamáció

A folyamatábra a szavatossági minőségi kifogás alá eső termékeknél mutatja a panasz érvényesítésének lehetőségeit. A minőségi reklamáció azt jelenti, hogy a termék hibás, nem pusztán a színével vagy a méretével van problémánk.



Megosztás:
Nyomtatás
Küldés e-mailben

SZÓLJON HOZZÁ!
Tisztelt látogatónk! Amennyiben szeretne a cikk tartalmához hozzászólni, jelentkezzen be, vagy ha még nem rendelkezik hozzáféréssel, regisztráljon. [ Bejelentkezés ] [ Regisztráció ]
Felhasználó azonosító:

Jelszó:

Hozzászólás írása
Mehet

AJÁNLÓ

BMI - Testtömegindex
kalkulátor

Testsúly [kg]:
Magasság [cm]:
Értékelés
Az Ön BMI-je:
Forrás: Magyar Nemzeti Szívalapítvány
Ismeri-e Ön a békéltető testületek munkáját?
 
Nem ismerem
Már hallottam róla
Ismerem és már fordultam is panasszal a testülethez