Keresés a tartalomban:

Keresés

Keresés a magazin oldalain
Kereső szavak*
 
Keres

Találatok száma: 13
Siralmas karácsonyi szezont zárt a Tesco
... árcsökkentés nem hozta meg a várt eredményt. A Nielsen piackutató cég szerint a december 24-ét me... ... ntés nem hozta meg a várt eredményt. A Nielsen piackutató cég szerint a december 24-ét megelőző 1...
/inet/kosar/hu/cikkek/2011/jan12/tesco.html
 
Élelmiszer üzletláncok toplistája
A világ egyik legnagyobb piackutató intézete, a Nielsen saját becslései és a piaci szereplők adatk... A világ egyik legnagyobb piackutató intézete, a Nielsen saját becslései és a piaci szereplők adatk...
/inet/kosar/hu/cikkek/2011/may/lancok.html
 
Emelkedő árak – a csoki nyúl a legnépszerűbb
... jd el a múlt évi 850 tonna körüli mennyiséget. A Nielsen piackutató szerint az előző időszakban évr... ... múlt évi 850 tonna körüli mennyiséget. A Nielsen piackutató szerint az előző időszakban évről évre ...
/inet/kosar/hu/cikkek/2011/marc12/husveti_arak.html
 
Nem növekszik az élelmiszerforgalom
... t tekintve két számjegyű növekedést regisztrált a Nielsen például a kávé, a margarin, a táblás csoko... A piackutató által folyamatosan mért 90 élelmiszer termékcsoport négy havi forgalma mintegy 450 mi...
/inet/kosar/hu/cikkek/2011/apr12/nielsen.html
 
Alacsony a fogyasztói bizalom
A Nielsen megjegyzi, hogy a felmérés az első negyedévet tükrözi, és azóta változhatott a helyzet, ...
/inet/kosar/hu/cikkek/2011/may12/fogybiz.html
 
Csökkenő trend az online vásárlásoknál?
... felmérés, amelyet idén és tavalyelőtt végzett a Nielsen, a fogyasztók médiahasználatáról és vásár... ... k. Szintén csökkenő trendet tapasztaltak a piackutatók a magyar fogyasztók körében öltözködé...
/inet/kosar/hu/cikkek/2011/aug12/online.html
 
Csökkent a kereskedelmi márkák részaránya
... aót foglal magában” – tájékoztat Kocsis Eszter, a Nielsen ügyfélkapcsolati menedzsere. „Az élelmisze... ... saját márkák csökkenő részarányát regisztrálták a piackutatók például toalett papírnál, babatörlőken... Forrás: Nielsen, a fogyasztók médiahasználatáról és vásárlásairól információkat, valamint ismeret...
/inet/kosar/hu/cikkek/2011/szept12/marka.html
 
Hűséges a magyar fogyasztó?
... jobb reklámot, 5 százalék említette - olvasható a Nielsen felmérésében.
/inet/kosar/hu/cikkek/2011/november13/fogyasztoi_szokasok.html
 
Új logók a magyar termékeken
... kozódik, például az áru származási helyéről. A Nielsen piackutató vállalat korábbi felmérése szer... ... például az áru származási helyéről. A Nielsen piackutató vállalat korábbi felmérése szerint a ha...
/inet/kosar/hu/cikkek/2011/szeptember13/magyar_termek.html
 
Hogyan válasszunk csokoládét - mit nézzünk a címkén?
Húsvétkor nagy mennyiségű édességet vásárolunk, a Nielsen piackutató intézet adatai szerint a tavalyi évben majdnem 4 milliárd forintért, 940 tonna szezonális édességet vásároltak a magyarok a húsvéti szezon három hónapja alatt. A legnépszerűbbek az egymással folyamatos versengésben lévő tojás és nyúl figurák. Azonban nem mindegy, hogy valóban csokoládéból van-e a megvásárolt édesség.
/inet/kosar/hu/cikkek/2015/marcius_15/husveti_csokivasarlas.html
 
Következő

AJÁNLÓ

BMI - Testtömegindex
kalkulátor

Testsúly [kg]:
Magasság [cm]:
Értékelés
Az Ön BMI-je:
Forrás: Magyar Nemzeti Szívalapítvány
Ismeri-e Ön a békéltető testületek munkáját?
 
Nem ismerem
Már hallottam róla
Ismerem és már fordultam is panasszal a testülethez