| 15. Magyar Termék Nagydíj: célkeresztben a fogyasztói bizalom | ||
|---|---|---|
|
... hler cég terméke, a padló Graboplast gyártmány, a futómű pedig Rába. A modern felépítésű kisbuszban ... /inet/kosar/hu/cikkek/2011/feb12/magyartermek.html | ||
| A családi egyterű | ||
|
... ár-már sportos vezethetőséget a viszonylag feszes futómű és a remek kormányozhatóság is erősíti. Ma... /inet/kosar/hu/cikkek/2011/februar/corolla.html | ||
| Renault Clio – jobb teljesítmény, kisebb költségek | ||
|
A futómű, mint az autó külseje is, kicsit talán femininnek mondható, de hát milyen legyen egy el... /inet/kosar/hu/cikkek/2011/februar/auto01.html | ||
| A kis Mazda – légiesen könnyed | ||
|
... e, ami nyilván a jól eltalált és feszesre hangolt futómű-kormánymű páros hatása. A csendes haladást ... /inet/kosar/hu/cikkek/2011/februar/mazda.html | ||
| Minden, amit a gumiabroncsról tudni illik… | ||
|
... egyre nagyobb figyelmet fordítanak a gépjárművek futóműve által, a gumiabroncsokra gyakorolt hatásá... /inet/kosar/hu/cikkek/2011/july12/gumis.html | ||
| Kampány a legális autószervizekért | ||
|
... gépjárművet - különösen a világítási rendszerét, futóművét, fék- és kormányrendszerét - mindig olya... /inet/kosar/hu/cikkek/2011/okt12/autoszerviz.html | ||
| Egyre több a kátyúkár! | ||
|
... t az autós kára. Ám akadt olyan eset is, amikor a futómű és a karosszéria súlyos sérülése miatt a tu... /inet/kosar/hu/cikkek/2011/februar14/katyu_karok.html | ||
| Eljött a téligumi ideje | ||
|
... következtében hamarabb tönkremehetnek a gépkocsi futómű-alkatrészei és a vezető is hamarabb elfárad... /inet/kosar/hu/cikkek/2011/november13/teligumi-csere.html | ||
| Veszélyes gördeszkák | ||
|
... etkezők:
6 fajta gördeszka tengelye és/vagy futóműve az ejtővizsgálat során sérült, illetve el... /inet/kosar/hu/cikkek/2011/augusztus13/gordeszka.html | ||
| Országos program: kátyúvadászat | ||
|
... ritkább kátyúbalesetnek számít, amikor megsérül a futómű, és kitörik az autó kereke. Érdemes a kátyú... /inet/kosar/hu/cikkek/2011/aprilis13/katyuvad-szat.html | ||
|